Užívateľ: Neprihlásený
Registrácia
 
užívateľ: Neprihlásený Registrácia Prihlásiť

Kategórie Výrobcovia


 
Plamienok - nezisková organizácia
 
 

3M:

Projektory | príslušenstvo:

Reklamácie 3M projektorov a príslušenstva rieši
spoločnosť Europea group.

Europea group, s.r.o.
Šipova 3A,
821 07 Bratislava
Slovenská republika

Tel:+421 2 45 52 53 75
Tel: +421 903 615 311
Fax: +421 2 45 25 99 04
europea@europea.sk
www.europea.sk

Čističky vzduchu.

Reklamácie 3M čističiek vzduchu riešime priamo s výrobcom.
Reklamujte v servisnom stredisku ASBIS Bratislava alebo ASBIS Košice.

ASBIS SK
Pobočka Bratislava:
Tuhovská 33
831 06 Bratislava
Tel: + 421 2 321 65  662
servis@asbis.sk ASBIS SK
Pobočka Košice:
Južná trieda 66
040 01 Košice
Telefón: + 421 55 321 65 65
servis@asbis.sk


Adaptec:

http://ask.adaptec.com/scripts/adaptec_tic.cfg/php.exe/enduser/home.php

kliknete na "Ask a Question" 3. vyplnite pozadovane udaje - emailovou adresu - predmet - otazku ( tedy popis problemu/zavady ) - product ( zadate General ) - category ( zadate Troubleshooting / Error Message ) - Product ( zadate Serial Number ) - Number ( vyplnite serial number z radice ) - Operating Sytem ( vyberete z nabidky ) - OS Version ( zadate dle infa od zakaznika ) - Attach Documents to Question ( pokud mate co prilozit, nejake hlaseni o chybach atd. )

Kliknete na "Continue" pak jeste musite vyplnit: User ID = Vas,emai,l Heslo, Potvrdit heslo
Organization ID ( vynechte )

Prijmeni, Jmeno, email,

Kdyz kliknete na "Create Account", tak Vas to zaregistruje a pod timto prihlasenim se muzete Vasi reklamaci vracet a resit dale.. do mailu Vam prijde odpoved od Adaptecu a pripadne dalsi dotazy, reagujte obratem, at je vse rychle vyrizeno... Nasledne jen preposlete Adaptec Replacement Authorisation Email mailem pani Gabriele Mrzenove ci pani Vlaste Gergelove
(mrzenova@servodata.cz, gergelova@servodata.cz) a ta s Vami reklamaci rychle doresi.

Servodata a.s.
Gabriela Mrzenova
Dolnomecholupska 12
Praha 10
102 00
Czech republic

RMA kontakty:
Gabriela Mrzenova           
mrzenova@servodata.cz +420 296 813 321
Vlasta Gergelova               
gergelova@servodata.cz   +420 296 813 322


ACER:

Acer Czech  Republic s.r.o., Servisní centrum, CTPark Brno, Tuřanka 100, 627 00 Brno-Slatina, Česká republika, Kontaktný telefón servisného centra: 02/49207070
Servis Acer bude komplexne riešiť záručné i pozáručné servisné prípady. V prípade poruchy Vášho produktu Acer vždy najprv telefonicky kontaktujte servisné centrum na nižšie uvedenom čísle, v pracovných dňoch medzi 8:00 a 17:00.

Zákazník preberá zodpovednosť za zálohu svojich dát. Za prípadnú stratu dát neručíme! V prípade, že chyba bola spôsobená SW problémom, bude Vám účtovaná čiastka 64,37,- € za obnovu operačného systému (tzv. Recovery), prípadne bude zariadenie vrátené späť bez obnovy za poplatok 34.85,- € (preprava, poistenie a manipulácia). Pokiaľ potrebujete asistenciu pri obnove operačného systému, kontaktujte, prosím, Call Centrum Acer. Ak oprava (v súlade so záručnými podmienkami) nebude uznaná ako záručná, bude Vám na opravu zariadenia zaslaná cenová ponuka. V prípade jej odmietnutia Vám bude účtovaný poplatok 34,85,- € (preprava, poistenie a manipulácia).“

Kontaktný telefón Call Centrum: 02/49207070 
možnosť nahlásenia reklamácie mailom: 
service_brno@acer-euro.com

Operátor Vás bude informovať o ďalšom postupe. Prosíme, pre rýchle vyriešenie telefonátu majte pripravené sériové číslo reklamovaného výrobku a u záručnej oprave aj nákupný doklad.   


APC:

www.apc.com

Reklamácia sa nahlasuje vyplnením webového formuláru na stránke
www.apc.com v sekcii podpory http://www.apc.com/support/contact/ask_apc.cfm.
Zákazník obdrží novy kus výrobku a následné odošle svoj vadný kus. Dopravu zabezpečí kurierská služba bezplatne.
Všetky otázky možno položiť cez bezplatné telefónne číslo:

v Slovenskej republike               0800 172 063       
v Českej republike               0800 102 063       

Doprava UPS v záruke je zadarmo!


APPLE:

C.C.Computer s.r.o.
Varšavská 11
831 03 Bratislava 3
tel.:421-2-44 45 99 55
fax:421-2-43 41 14 49

Preberajú zariadenia do servisu osobne. Pri zasielaní prepravné náklady hradí zákazník. V prípade neoprávnenej reklamácie 
sa účtuje diagnostika 9,96 € bez DPH. Je potrebný dod.list s výrobným číslom produktu

upozornenie: spoločnosť nevykonáva opravy telefónov iPhone


AOC:

asupport...
Námestie Slobody 10
811 06 Bratislava

Tel: +421 2 5262 6557
Tel: +421 2 5262 6558
Fax: +421 2 5262 6559
asupport@asupport.sk


ASUS Notebooky, PDA a LCD:

Reklamáciu je potrebné nahlasiť on line /vyplniť formulár/ na stránke: http://rma.asus.de/rma_cz
Asus zabezpečuje vyzdvihnutie zariadenia u zákazníka, opravu a doručenie spať k zákaznikovi DPD.

ASUS Czech s.r.o.
Servisní centrum
Na rovince 887
720 00 Ostrava - Hrabova
Česká republika
+420 596 766 888
reklamace@asus.com.tw

DOA - 7 Dní (predaj na koncového zákazníka)



ASUS – Servre:

Priložený formulár je potrebné vyplniť a zaslať na mailovú adresu:
FORMULÁR

advance.rma@asustek.nl

treba uviesť typ zariadenia
sériové číslo zariadenia

presný popis závady, buď treba určit presne vadný diel, alebo napísať popis závady a Asus bude priamo
kontaktovať zákaznika a spolu skúsia nájsť v čom je problém.


Komunikácia iba v angličtine.

Po špecifikovaní presnej závady zašle Asus nový náhradny diel zákaznikovi
( ak je náhradný diel skladom, tak je odoslaný vrámci EU do 24hod),
ak nie je skladom, Asus informuje zákaznika o termine dodania.

Po obdržaní náhradneho dielu je zákaznik povinný čo najskôr odoslať vadný diel do Asusu.

Ak tak neurobí do 14 dní po obdržaní dielu, bude mu hodnota náhr. dielu odrátana z účtu credit karty,
ktorú uvedie do formuláru

DOA - 7 Dní (predaj na koncového zákazníka)


Becker:

Telemax GSM Szerviz Kft (Hungary)

Postup odosielania chybných prístrojov do nášho ASC je momentálne takýto:

-          požiadavku na odoslanie chybného prístroja môžete poslať e-mailom na adresu kurier@telemaxgsm.hu  denne do 16:00 hod. (len v tomto prípade vieme objednať vyzdvihnutie balíka v nasledujúci pracovný deň)

-          je treba zadať počet balíkov,

-          názov partnera (predajne), adresu, PSČ, mesto, kontaktné údaje,

-          a otváracie hodiny.


CANON  tlačiarne:

Bachmann s.r.o.
osobné kopírky, fax s laserovou tlačou, fax s atramentovou tlačou, skener, atramentová tlačiareň, laserová tlačiareň, atramentové multifunkčné zariadenie, laserové multifunkčné zariadenie, kalkulačky

Bachmann s.r.o
Na Pántoch 18
SK - 831 06 Bratislava
tel: +43 1866 49 292
email:
canonsk@mobiletouch.at

alebo môžete využiť služby ďaľšieho servisu, ktorý poskytuje záručný a pozáručný servis na SK území:

Český servis
osobné kopírky, fax s laserovou tlačou, fax s atramentovou tlačou, skener, atramentová tlačiareň, laserová tlačiareň, atramentové multifunkčné zariadenie, laserové multifunkčné zariadenie, kalkulačky

Varšavská 11, 831 03 Bratislava
Tel. +421 243 410 745
Tel. +421 244 459 955
Fax.+421 243 411 449
E-mail :
bratislava@ceskyservis.cz
Otváracia doba :
Po - Pá 8:00 - 16:30 hod.

 Zákazník musí pri reklamácií v servisnom stredisku doložiť potvrdený záručný list, ktorý je súčasťou balenia výrobku


CANON  digitálna technika:

PRO.Laika spol. s r.o., Palackého 12, 811 02 Bratislava, 02 / 5464 7792, prijem@prolaika.sk, www.prolaika.sk, servis@prolaika.sk.

Vážení obchodní partneri, V súvislosti so zmenami, ktoré v súčasnosti prebiehajú v spoločnosti Canon, by sme Vás radi upozornili na niekoľko dôležitých skutočností dotýkajúcich sa záručného servisu foto-video produktov značky Canon. Nová celoeurópska organizačná štruktúra servisných stredísk Canon sprísňuje podmienky pre príjem a vykonávanie záručných, ako aj predzáručných opráv a tento proces stavia pod detailný dohľad a kontrolu. Nový systém spracovania dát nám od 01.novembra 2006 neumožní tolerovať akékoľvek chyby či nezrovnalosti v záručných dokladoch sprevádzajúcich Vaše zákazky. Všetky výrobky, ktoré budú mať chýbajúci, nesprávne či neúplne vyplnený záručný list a doklad o kúpe nebudú prijaté do záručného servisu, ale na náklady odosielateľa vrátené späť. Na akékoľvek neskoršie zmeny či doplnenia týchto dokladov nie je možné brať zreteľ. Rovnako výrobky poškodené nesprávnou manipuláciou užívateľom alebo pri preprave, vniknutím vlhkosti, prachu či iných cudzích telies nebudú v zmysle záručných podmienok uvedených na záručnom liste prijaté do záručného servisu. Vzhľadom na tieto skutočnosti by sme Vás chceli požiadať o maximálnu pozornosť pri vypĺňaní záručných dokladov pri predaji výrobku, informovanie Vašich zákazníkov o záručných podmienkach, ako aj pri odosielaní výrobkov do servisného strediska. Takýto postup zefektívni realizáciu záručného servisu a eliminuje nedorozumenia pri príjme Vašich zákaziek. V prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte náš zmluvný autorizovaný servis na musil@prolaika.sk alebo tel. 02 54647793.


Creative:

Reklamáciu je potrebné zadať po prihlásení  sa na stránke http://rma.fixit-service.com/
a po obdržaní RMA čísla ktorým je potrebné označiť  balík sa pre zásielku zastaví kuriér  a bezplatne ju doručí do servisného strediska a spať k zákazníkovi.


Dell:

Typ záruky NBD: " NEXT Bussiness Day" - oprava priamo u zákazníka v najbližší pracovný deň

Typ záruky CAR: "Collect and return"- vyzdvihnutie a doručenie zariadenia prostredníctvom kuriéra, oprava maximálne
do 7 pracovných dn
í

Typ záruky NDB: "Pro Support" oprava na mieste u zákazníka do 24 hodín 7 dní v týždni

Pri obidvoch typoch záruky stačí nahlásiť sériové číslo a popis závady.

Technická podpora:
+421 2 57 50 83 03

DOA  - 14 Dní od predaja


Dell Strike:

ASBIS SK s.r.o.
Tuhovska 33

831 06 Bratislava

Mail: servis @asbis.sk


D-Link:

Technicky support (hot-line):
+421 692 147110
support@dlink.cz

link na zadavanie reklamacií

 


EATON:

Vlastník nefunkčného zariadenia objedná na náklady spoločnoti Europea Group prepravu u prepravcu ReMax Courier Service na tel. číslach
 02/491053- 55 , 57, 58, 59. (Riadi sa pokynmi prepravcu.) Kuriéra je možné objednať aj emailom na  -  
INFO@REMAX.SK
Zariadenie je nutné do servisu zaslať zabalené ( najlepšie v originál obale), s fotokópiou nadobúdacieho dokladu, označené štítkom:
Europea Group spol. s r.o.
Šípová 3/a
Bratislava 82107
Tel: 02 / 45525373,4,5

:: Typ zariadenia
:: Výrobné číslo
:: Dátum nadobudnutia
:: Meno – spoločnosť reklamujúceho
:: Presná adresa a kontakt na osobu pre spätné zaslanie zariadenia
:: Kontaktná emailová adresa
:: Tel. kontakt

Môžete aj naskenovať nadobúdací doklad a dopísať chýbajúce informácie. V prípade čitateľnosti všetkých potrebných údajov stačí poslať takýto naskenovaný dokument na adresu europea@europea.sk.
Najneskôr do 5 pracovných dní Vám bude opravené zariadenie vrátené, poprípade vám zašleme dokument nášho servisného strediska, ktorý Vás bude oprávňovať na vydanie nového zariadenia u vášho predajcu.

Záručná doba záložných zdrojov Eaton je 24 mesiacov od dátumu vystavenia dodacieho listu.


Epson:

Všetky servisné prípady si musíte zaregistrovať na technickú podporu EPSON

Dotazy na produkty a technická podpora Epson :
Telefon: 0850 111 429 , prevádzková doba Po – Pi: 9:00 – 18:00, email: level.one@epson.sk

Nahlásiť je potrebné: Model, sériové číslo, podrobný popis závady, adresa zvozu, meno, telefón, mail + kópia predajnej faktúry.  Epson zabezpečí zvoz.

Informatik Services Slovakia, s.r.o., Fr. Mojtu 34 Nitra , 949 01, Nitra, e-mail: epson@asc-sk.sk
Prime service, spol. s r.o. , Čajkovského 8, 984 01 Lučenec tel. : 047/433 15 17 kl.126 tel., e-mail:
branislav.baranyi@primeservice.sk
Prime service, spol. s r.o. - pobočka Bratislava, Šancova 48, 811 05 Bratislava tel. : 02/524 96 616, email :
juraj.elias@primeservice.sk

DOA - 30 Dní  (predaj na koncového zákazníka)


ECG:

Všetky produkty:

Reklámácie produktov ECG rieši servisné stredisko Servis elektroniky s.r.o.

Servis elektroniky s.r.o.
Údernícka 11
851 01 Bratislava
+421 2 68 24 52 45
servis@elektroniky.sk


EU3C:
je potrebné doložiť dodací list a popis závady

SERVIS ELEKTRONIKY s.r.o.

Údernícka 11
Bratislava 851 01
Tel.:02/68245245
Email : servis@elektroniky.sk


EVOLVEO:

http://www.evolveo.eu/sk/podpora
Adresa: Malé Námestie 29, 901 01 Malacky,
Telefón: 0914 117 466, 0904 217 793,

http://www.tavservis.com


Fujifilm:

Fujifilm Slovakia
Rybničná 40
831 06 Bratislava

nové tel. č. 02/ 33 595 119
e-mail:
servis@fujifilm.sk

záruka je 24 mesiacov
pri zaručných opravách musí zákazník spolu s vyplneným záručným listom predložiť doklad o kúpe.

ISO 13406-2 Scan Guidelines


FUNAI:

Všetky produkty:

Reklamácie produktov FUNAI rieši servisné stredisko Servis elektroniky s.r.o.

Servis elektroniky s.r.o.
Údernícka 11
851 01 Bratislava
+421 2 68 24 52 45
servis@elektroniky.sk


Garmin:

CONAN s.r.o.
Murgašova 18, 010 01 Žilina
tel: +421 41 700 2900, -01, -02
fax: +421 41 763 2616
servis@garmin.sk

Bezplatná linka HOTLINE je určená pre zákazníkov Garmin
PO - PIA: 8:00 - 18:00 HOD
0800 135 000 hotline@garmin.sk

viac info na

http://www.garmin.sk/servis/


Genius:

http://www.fixit.pl/genius-rma-sk/
Telefonický kontakt: 047/5812396  


Gigabyte:

VSP DATA a.s.
Nová Rožňavská 3, Bratislava, 831 04
Telefón: +421 245 691 375
Email: gsmservis@vspdata.sk
Prevádzková doba: 09:00 - 16:00 Pondelok - Piatok
Website: www.vspdata.sk
Support Models: GS202, Rio, Maya, Tuku , Roma , Sierra, Simba, Guru, Aku, Alto

Možnosť kontaktovať servis na tel. +421 245 691 375 alebo e-mailom gsmservis@vspdata.sk. Servis zabezpečí vyzdvihnutie a dopravenie do servisu a po oprave vrátenie späť. Táto služba je pri zaručných opravách zadarmo.

 


HEWLETT PACKARD iPAQ:

HP - iPAQ call centrum - 02/68622071


HEWLETT PACKARD:

SWISS, Wolkrova 2, Bratislava 851 01, Petržalka, Tel: 02/67202080, Fax: 02/67202081, kontakt Pivovarči, Obročník, servis@swisshp.sk

-  SWISS, spol. s r.o., Gemerská 3, 04011, Košice, Tel:055/7894358-9, Fax: 055/7894360, kontakt serviske@swisshp.sk

-  SWISS, spol. s r.o., Hurbanova 6 - areál SPŠ J. Murgaša, 974 01  Banská Bystrica, Tel. č.: 048 / 415 1768, Fax č.: 048 / 415 1769 servisbb@swisshp.sk

-  Datalan, Púchovská 8, 831 06 Bratislava, Tel.: 02 / 4920 7155, Fax: 02 / 4920 7166 servis@datalan.sk

-  Datalan Kapitulská 12, 974 01 Banská Bystrica Tel.: +421 48 415 39 33   Fax: +421 48 415 39 35 datalanbb@datalan.sk

-  Datalan Popradská 68, 040 01 Košice Tel.: +421 55 640 51 90  +421 55 640 52 46, Fax: +421 55 640 51 89 datalanke@datalan.sk

-  Datalan Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina Tel.: +421 41 500 62 30  Fax: +421 41 500 62 31 datalanza@datalan.sk

-  Datalan Námestie sv. Egídia 40/57, 058 01 Poprad , Tel.: +421 905 603 364 datalanpp@datalan.sk

-  PosAm, Odborárska 21, 831 02 Bratislava, Tel.: 02 / 4923 9384, Fax: 02 / 4923 9399, posam@posam.sk

-  PosAm, Odborárska 21, 83102 Bratislava, Tel.: 02/49239 384, Fax: 02/49239 399, posam@posam.sk

-  PosAm, Medený Hámor 15, 97401 Banská Bystrica, Tel.: 048/4714 393, Fax: 048/4714 390, vitalis@posam.sk

-  PosAm, Vozárova 5, 04017 Košice, Tel.: 055/7241 700, Fax: 055/7241 777, posam@posam.sk

-  PosAm, Rosinská cesta 11, 010 08 Žilina, Tel.: 041/5005 713, Fax: 041/5640 069, posam@posam.sk

  • Ak chce zakaznik vyuzit DOA proceduru /zariadenie je vadne do 30 dni od predaja a nema onsite servis / Zákazník zavolá linku technickej podpory HP (+420 261 307 310, +421 02/6862 2071) a vznesie požiadavku na opravu. Oprava bude vykonaná podľa servisných pravidiel HP.Pokial produkt je neopravitelny zákaznikovi je pridelené číslo CALL ID.Produkt spolu s vadným produktom,musi priniest zákaznik komplet balenie v povodnej krabici /musi sediet seriove cislo.


    Zvozy na produkty HP,  môžete nahlasovať na mailovej adrese :
    preprava@swisshp.sk
    Spoločnosť Swiss vyžiada prepravu a po oprave produktu Vám zašle zariadenie späť.

    Pre predajcu:

    Záležitosti spojené s výmennou zariadenia či navrátením peňazí je potrebné riešiť cez info call na adrese
    exceptions_cs@mail.support.hp.com , prípadne na hore uvedených tel. číslach.
    Viac informácií o podpore a riešení problémov:
    - SK
    http://welcome.hp.com/country/sk/sk/support.html?pageDisplay=support 

 

Pavilion Monitory ( PL2G) -  Tieto zariadenia sa budú servisovať výhradne prostredníctvom HP CallCentra, ktoré je potrebné kontaktovať na tel. čísle 0850 111 256. Na tejto linke Vám bude ponúknutá služba HOME and PICKUP delivery (door-to-door service ).


HTC:

Všetky produkty:

Reklamácie je nutné si uplatniť v autorizovanom servisnom stredisku.
servisný formulár nájdete na
http://services.vspdata.cz zákazník si zaregistruje produkt podľa sériového čísla a nahodí online reklamáciu.
VSP DATA zákazníka kontaktuje a pošle kuriéra pre tovar, zabezpečí dopravu do servisu aj naspať a vykoná opravu

VSP Data a.s.-Gsm Service
Berlínska ul.-rampa OD Albert
390 05 Tábor
Česká republika


IBM Servisné strediská partnerov IBM - všetko okrem monitorov:

Centrálne stredisko na opravu: 
IBM Slovensko spol. s.r.o.
Vajnorská 100/A , 832 86 Bratislava, Tel.: 02 4954 5555, Fax: 02 4954 1348, E-mail: maint@sk.ibm.com
Servisné strediská partnerov pre celé Slovensko - od Bratislavy až po Košice nájdete na stránke : http://www-05.ibm.com/sk/partners/service_partners.html

DATALAN     Stredisko outsourcingu a autorizovaného servisu
Púchovská 8
831 06 Bratislava
Tel.: +421 2 49 20 71 55                    
Fax: +421 2 49 20 71 66
servis@datalan.sk

Pobočka Banská Bystrica
Kapitulská 12
974 01 Banská Bystrica
Tel.: +421 48 415 39 33             
Fax: +421 48 415 39 35
datalanbb@datalan.sk

Pobočka Košice
Popradská 68
040 01 Košice
Tel.: +421 55 640 51 90               
+421 55 640 52 46      
Fax: +421 55 640 51 89
datalanke@datalan.sk

Pobočka Žilina
Dolné Rudiny 3
010 01 Žilina
Tel.: +421 41 500 62 30               
Fax: +421 41 500 62 31
datalanza@datalan.sk

Pobočka Poprad
Námestie sv. Egídia 40/57

058 01 Poprad
Tel.: +421 905 603 364             
datalanpp@datalan.sk

CQ service

Lenovo- celé portfólio ( okrem IdeaPad
IBM
IBM – Low End & Options Brand – IBM xSeries Service Server Part 1
Low End Storage Brand – System Storage DS3000 Family
 

CQ service, spol. s. r. o.
Sabinovská 10
Bratislava 821 02
T: +421 2 4820 4911
F: +421 2 4820 4912
http://www.cqservice.sk

 


Lenovo IdeaPad:

Tel.:  0850 232 406 (9:00 – 18:00).
Je potrebné vedieť Serial number a MachineType number produktu.

Notebook bude vyzdvihnutý kuriérom a bude aj naspäť doručený.
Reklamácie neriešia servisné strediská na Slovensku.

Lenovo ThinkPad:

ostatné notebooky lenovo-  servisní partneri na www.lenovo.sk

Vyhľadanie servisného partnera
http://consumersupport.lenovo.com/ot/en/Maintenancestation/APR_Maintenancestation.aspx

DOA - 14 Dní


LEXMARK:

  • SWISS, spol. s. r. o., Wolkrova 2, 851 01  Bratislava, Tel.: 02/6720 2080
  • SWISS, spol. s. r. o., Hurbanova 14a, 974 01  Banská Bystrica, Tel.: 048/415 1768
  • SWISS, spol. s. r. o., Gemerská 3, 040 01  Košice, Tel.: 055/789 4358

DOA - 30 Dní  (predaj na koncového zákazníka)


LG reklamácie LCD a CRT monitory:

Realtime technologies s.r.o.
A. Hlinku 60 (OD Kocka)
921 01 Piešťany

+421 337 625 230
+421 903 722 710

Zvoz sa realizuje po telefonickej objednávke.

lgesk@realtimetec.sk
www.realtimetec.sk


LG Info LINKA:

Zákazníci zo Slovenskej Republiky

volajte číslo 0850 111 154

Vážení zákazníci,
využite služby informačnej linky. Na tejto linke Vám naši pracovníci odpovedia na otázky týkajúce sa výrobkov,
ktoré predávame. V prípade potreby Vám pomôžeme so záručným alebo pozáručným servisom.
Hovorné je účtované poplatkom za miestne hovory. Platí pre celé územie SR.

Zoznam autorizovaných servisných centier:

Slovensko - autorizované servisy LG

Servisná sieť LG

Servis u  Vás doma

 

Dôležité informácie pre partnerov a zákazníkov:

Zákazníci z České Republiky

volejte číslo 810 555 810

Vážení zákazníci,
Využijte služeb informační linky. Na této lince Vám naši pracovníci zodpoví otázky týkající se námi prodávaných
výrobkú. V případě potřeby Vám pomúžeme se záručním nebo pozáručním servisem.
Hovorné je účtováno poplatkem za místní hovory. Platí pro celé území ČR .


Logitech / Labtec:

Všetky produkty:

Servisný mail: logitech@fixit-service.com
On line reklamácie:
http://rma.fixit-service.com
Do 3 pracovných dní prepravná spoločnosť vyzdvihne tovar a následne doručí opravený resp. nový kus.

HOTLINE linka:
PO - PIA: 9:00-18:00
0800 004701

DOA - 7 Dní


MGE :

Vlastník nefunkčného zariadenia objedná na náklady spoločnoti Europea Group prepravu u prepravcu ReMax Courier Service na tel. číslach
 02/491053- 55 , 57, 58, 59. (Riadi sa pokynmi prepravcu.)
Kuriéra je možné objednať aj emailom na  -  
INFO@REMAX.SK

Zariadenie je nutné do servisu zaslať zabalené ( najlepšie v originál obale), s fotokópiou nadobúdacieho dokladu, označené štítkom:

Europea Group spol. s r.o.
Šípová 3/a
Bratislava 82107
Tel: 02 / 45525373,4,5

:: Typ zariadenia
:: Výrobné číslo
:: Dátum nadobudnutia

::
Meno – spoločnosť reklamujúceho
:: Presná adresa a kontakt na osobu pre spätné zaslanie zariadenia

:: Kontaktná emailová adresa
:: Tel. kontakt

Môžete aj naskenovať nadobúdací doklad a dopísať chýbajúce informácie. V prípade čitateľnosti všetkých potrebných údajov stačí poslať takýto naskenovaný dokument na adresu europea@europea.sk.
Najneskôr do 5 pracovných dní Vám bude opravené zariadenie vrátené, poprípade vám zašleme dokument nášho servisného strediska, ktorý Vás bude oprávňovať na vydanie nového zariadenia u vášho predajcu.

Záručná doba záložných zdrojov Eaton je 24 mesiacov od dátumu vystavenia dodacieho listu.


MICROSOFT  XBOX:

 http://www.xbox.com/sk-SK/support/contact/


MIO:

zákaznik sa zaregistruje na stránke  http://service.mio-tech.com (podrobný návod registrácie je  nižšie). Registráciou sa stane členom Mio klubu, z čoho mu vyplývaju určité výhody ako info o novinkách, upgrade máp a pod.)

- zákaznik vyplní cez internet "žiadosť o opravu"
- prepravná spoločnosť DPD vyzdvihne prístroj na adrese, ktoru zadá zákaznik a takisto opravený  zašle na adresu, ktorú vyplní zákazník pri žiadosti o opravu
- všetky náklady spojené s oprávnenou reklamáciou znáša spoločnosť Mio Technology 


MSI (notebooky a počítače):

od 16.11.2009 ma MSI novú procedúru pre poskytovanie záručných i pozáručných opráv pre notebooky.

1. Zákazník môže kontaktovať call centrum na telefónnom čísle: 0800 004 803, prípadne na service.sk.erc@msi.com alebo pawelfrydryszak@msi.com
2. Call centrum vygeneruje číslo reklamácie a číslo pre UPS, tieto čísla si zákazník musí poznačiť. Zákazník poskytne adresu, na ktorej kuriér
    vyzdvihne reklamovaný tovar.
3. Kuriér z UPS príde pre zariadenie na adresu určenú zákazníkom. Táto služba nie je spoplatnená a zákazník za ňu neplatí.
4. Po realizácii opravy bude zariadenie opäť bezplatne zaslane späť na tú istú adresu priamo z MSI reklamačného centra.


Podrobnejšie informácie o reklamácii nájdete
Tu.
Online na stránkách:
http://jkarma.msi.com.tw/Customer_Service/Default.aspx

Pojem “zákazník” zahrňuje koncového užívateľa alebo distribútora, prípadne dílera (prevádzka, kde bol notebook zakúpený koncovým užívateľom).

Reklamačné centrum MSI:
Building DC-1

Magazynowa 1 55-040
Kobierzyce, Bielany Wroclawskie
Poland

DOA - 7 Dní


Neovo LCD:

Reklámácie LCD monitorov NEOVO rieši servisné stredisko Sofos s.r.o. Na LCD monitory platí on-site servis.

Sofos s.r.o.
Radničné nám.4
827 04 Bratislava
+421 2 54 77 39 80

Český servis, Varšavská 11, 831 03 Bratislava, Tel.: 02 / 4445 9955, +421 907051861 (p. Kovacs) http://www.ceskyservis.cz/cz/hlavni6.htm, mail: servis@ccc.sk


NIKON:

Kontakty Slovenská republika

Zberňa servisných zákaziek pre Slovenskú republiku
POZOR, zmena adresy!
Zberňa servisných zákaziek pre Slovenskú republiku je zmluvne zaistená firmou:

PENTA SK s.r.o.
Hradská 3G
821 09 Bratislava
tel.: +421 240 202 551
email:
nikon@pentask.sk
web:
www.pentask.sk

Zákazky sú prijímané osobne aj prepravnou službou.
Otváracia doba:
Po - Čt 8:30 - 17:00
Pá 8:30 - 16:00


OKI tlačiarne:

Informačná Technika

Odeska 37, tel. 54647321, servis tel.: 02-54647733 fax: 02-54647322
821 06 Bratislava

Šípová 14/1 tel.: 033-5512560 fax: 033-5512561
917 01 Trnava

M. Čulena 17 tel.: 048-4141287 tel.: 048-4141289 fax: 048-4141288
974 11 Banská Bystrica

Topoľová 9 tel.: 055-7288471 tel.: 055-7288472 fax: 055-6780022
040 01 Košice

DOA  - do 48 hodín (Pokiaľ je záruka na výrobku ON-SITE)


OLYMPUS:

OLYMPUS Sk, s.r.o. 
Slovnaftská 102
82 105 Bratislava

Na tejto adrese je aj servis Spotrebného tovaru ( fotoaparáty, záznamníky...):

otváracie hodiny: pon.-pia. 9.00 - 17.00
tel.. 02 / 49 20 94 11
fax. 02 / 44 45 76 35

info@olympus.sk


Panasonic telekomunikačná technika: 

  • FaxCOPY, Domkárska 15, 821 05 Bratislava, Tel.: 02/ 4341 3800, 0820-111 010, Fax: 02/ 4341 3798, e-mail: faxcopy@faxcopy.sk
  • INTEC Plus, spol. s r.o., Stará prievozská 2, 821 09 Bratislava, Tel.: 02/ 5341 1372, Fax: 02/ 5341 3496, e-mail: intecpl@intecpl.sk

Panasonic spotrebná elektronika:

  • Avpro, s.r.o., Budovateľská 23, 821 08 Bratislava, Tel.: 02 / 5557 2310, 0908 786 457, Fax: 02 / 5564 2772, servis@avpro.sk

Panasonic ostatné:

Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru 


Philips monitory:

Monitory Philips servisuje firma DATALAN

Púchovská 8, 831 06 Bratislava. Zvoz ZDARMA zabezpečuje po telefonickej objednávke kuriér firmy DATALAN, treba telefonicky objednať u p. Kučeráka, tel.: 02 / 4920 7155 alebo je možné zaslať výrobok na vlastné náklady do firmy DATALAN v Bratislave alebo odovzdať na ktorejkoľvek pobočke

www:   http://www.datalan.sk/strediska-outsourcingu-a-autorizovaneho-servisu/10101s.

e-mail: servis@datalan.sk

Stredisko outsourcingu a autorizovaného servisu
Púchovská 8
831 06 Bratislava
Tel.: +421 2 49 20 71 55                    
Fax: +421 2 49 20 71 66
servis@datalan.sk

Pobočka Žilina
Dolné Rudiny 3
010 01 Žilina
Tel.: +421 41 500 62 30               
Fax: +421 41 500 62 31
datalanza@datalan.sk

Pobočka Banská Bystrica
Kapitulská 12
974 01 Banská Bystrica
Tel.: +421 48 415 39 33             
Fax: +421 48 415 39 35
datalanbb@datalan.sk

Pobočka Poprad
Námestie sv. Egídia 40/57
058 01 Poprad
Tel.: +421 905 603 364             
datalanpp@datalan.sk

Pobočka Košice
Popradská 68
040 01 Košice
Tel.: +421 55 640 51 90               
+421 55 640 52 46      
Fax: +421 55 640 51 89
datalanke@datalan.sk


PHILIPS PC repro a kamery:

TWIS
Kalinčiakova31
83 104,Bratislava
Slovenská republika
tel.: +421 -2 - 44 45 85 14, 44 37 29 00
fax: +421 - 2 - 44 45 85 13
e-mail:
twis@twis.sk ak sa nepodarí produkt vymaniť, treba kontaktovať Philips, kontaktná osoba vo Philipse Michal Ochotnicky, michal.ochotnicky@philips.com
tel.:20666144


PHILIPS ostatné:

Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru 


Prestigio:

ASBIS SK s.r.o.
Juzna trieda 66
040 01 Kosice
Slovenská republika

Mail: servis@asbis.sk

EUROPEA-ES s.r.o - SERVISNÉ STREDISKO (Service)
Dvojkrížna 9
Bratislava, Slovakia
tel.:+421 903 427 003
e-mail : prestigio@europea-es.sk 
http://www.europea-es.sk/kontakt.html
Typy produktov: Telefóny, GPS produkty, Tablet PC, čítačky eBook


SAMSUNG notebooky:

CCC s.r.o.

Varšavská 11 
831 03 Bratislava
tel : +421 2 44459955
servis@ccc.sk

Objednávka opravy výrobku v autorizovanom servisnom stredisku

DOA - 30 Dní  (predaj na koncového zákazníka)


SAMSUNG (tlačiarne, kopírky, faxy, ):

CCC s.r.o.

Varšavská 11 
831 03 Bratislava
tel : +421 2 44459955
servis@ccc.sk

Objednávka opravy výrobku v autorizovanom servisnom stredisku

DOA - 30 Dní  (predaj na koncového zákazníka)


SAMSUNG monitory:

CCC s.r.o.

Varšavská 11 
831 03 Bratislava
tel : +421 2 44459955
servis@ccc.sk

TV-AV Elektronic spol. s r.o.
Hviezdoslavova 9
010 01 Žilina
tel.č.: 041/ 5626061
fax: 041/ 5623915
e-mail:
tvav@tvav.sk
url:
www.tvav.sk

otváracie hodiny: po-ut, štv-pia 8:00-11:30 12:30-16:30
str 10:00-11:30 12:30-18:00

alebo

T.V.A. servis, spol. s r. o.
Južná trieda 48/D
040 01 Košice
tel.č.: 055/ 63 385 01, 63 381 35
fax: 055/ 63 236 49
e-mail:
tvaservis@tvaservis.sk
url:
www.tvaservis.sk

otváracie hodiny: po - pia   9:00-12:00   13:00-17:00

Tovar sa posiela na náklady príjemcu (UPS)

DOA - 30 Dní  (predaj na koncového zákazníka)


SAMSUNG - spotrebná elektronika:

http://www.samsung.com/sk/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION

DOA - 30 Dní  (predaj na koncového zákazníka)


SONY televízory a iná spotrebná elektronika:

http://support.sony-europe.com/repair/asc/asc.aspx?site=odw_sk_SK

http://www.sony.sk/res/attachment/file/68/1082027543768.pdf


SONY digitálna technika a iné:

Avpro, s.r.o., Budovateľská 23, 821 08 Bratislava, Tel.: 02 / 5557 2310, 0908 786 457, Fax: 02 / 5564 2772, servis@avpro.sk


Sony VAIO:

2 roky záruky
Ako majitelia notebookov VAIO získate v rámci zárucných podmienok zdarma technickú podporu a opravu po dobu dvoch rokov od dátumu zakúpenia notebooku.
VAIO zákaznícke centrum
Kontaktujte naše európske zákaznícke centrum VAIO-Link. Na tejto linke získate kvalitnú technickú pomoc a podporu alebo si môžete dohodnút prípadnú opravu zariadenia.
Budete komunikovat priamo s odborne vyškoleným personálom

• rýchle riešenie problémov

• váš agent vás bude informovať o každej zmene stavu vašej požiadavky formou SMS správy alebo e-mailu.

Kontaktujte naše zákaznícke centrum na: www.VAIO-Link.com alebo na telefónnom čísle: +421 55 230 28 01
VAIO európske zákaznícke centrum ohodnotené ocenením za kvalitnú podporu
VIRS (VAIO International Repair Service)
VAIO poskytuje u vybraných notebookov bezplatnú opravu notebooku vo všetkých dôležitých svetových destináciách pocas obdobia dvoch rokov platnosti štandardnej záruky. Viac informácií získate na
www.VAIO-Link.com.
 

1.       ZÁRUČNÝ A POZÁRUČNÝ SERVIS SONY VAIO

VAIO-Link

Kontaktujte naše európske zákaznícke stredisko VAIO na tel. +421 55 230 28 01.
Tu budete mať k dispozícii ocenenú technickú podporu v slovenčine a pravidelne aktualizované informácie o priebehu opravy. Budete komunikovať s vaším servisným agentom VAIO.
Tím skúsených pracovníkov je pripravený riešiť vaše problémy. Kontaktujte ich na
www.VAIO-Link.com

2.       POZÁRUČNÍ SERVIS

Avpro, s.r.o.
Budovatelska 23
82108 Bratislava
Slovensko

tel. +421 255642771, +421 255642773, +421 908786457

 servis@avpro.sk

Príjem opráv ve všední dny: 9:00 – 17:00 hod.

3.       VAIO INTERNATIONAL REPAIR SERVICE

Pre vybrané modely VAIO máte aj v niektorých krajinách mimo EU k dispozícii opravu hardvéru zadarmo. Ďalšie informácie získate na stránkach:

http://support.vaio.sony.eu/computing/vaio/contacts/virs.aspx

4.       DOA

DOA - 14 Dní  (predaj na koncového zákazníka)


SONY  Playstation, PSP:

1. Reklamace výrobků budou prováděny prostřednictvím obchodů Vašich maloobchodních partnerů.
2. V případě reklamace se koncoví uživatelé/zákaznící budou obracet na maloobchodní prodejny kde produkty zakoupili.
3. Příslušná maloobchodní prodejna následně zažádá e-mailem o svoz reklamovaných produktů na těchto e-mailových adresách info@sony-servis.cz a stanislav.hasek@sony-servis.cz (dostatečné je zaslat jeden e-mail zároveň na obě adresy).Do výše uvedného e-mailu je třeba přiložit 2 dokumenty: kopii pokladního dokladu a
kopii dodavatelské faktury od distributora, který se k dané reklamaci vztahuje. Stejné
2 dokumenty je třeba vložit do balení, které bude následně svezeno.
4. Servisní centrum v Praze objedná přepravu prostřednictvím společnosti PPL a po
opravě bude přístroj na stejnou adresu zaslán zpět.
Kontakt na Servisní centrum, telefon +420 272 650 240


SONY ostatné:

Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru 


TOMTOM:

Tom Tom podpora


TOPCOM:

TRUST System spol. s r.o.

Bratislavská cesta 45
917 01 Trnava

http://www.trustsystem.sk/
033/2933125 - servisny technik 1
033/2933124 - servisny technik 2

reklamacie@trustsystem.sk


TOSHIBA:

SWISS, spol. s r.o.

Centrála Bratislava

Wolkrova 2
851 01 Bratislava-Petržalka
Tel.: +421 2 67202080
Fax.: +421 2 67202081
e-mail:
kmet@swisshp.sk,
URL:
www.swisshp.sk

Pobočka Košice
Gemerská 3
04011 Košice
Tel:055/7894358-9
Fax: 055/7894360
kontakt
serviske@swisshp.sk

Pobočka Banská Bystrica
Hurbanova 6 - areál SPŠ J. Murgašaa
974 01  Banská Bystrica
Tel. č.: 048 / 415 1768
Fax č.: 048 / 415 1769
servisbb@swisshp.sk

Toshiba
Európske call-centrum technickej podpory v Prahe
Telefón : +420 296 739 006
Telefón : +421 2 682 09 304
pop@toshiba.eu

Pracovná doba : pondelok až piatok od 9 do 18

DOA - 14 Dní  (predaj na koncového zákazníka)


Tripp-Lite:

Reklamácie Tripp-Lite produktov rieši  spoločnosť Europea group.

Europea group, s.r.o.

Šipova 3C,
821 07 Bratislava
Slovenská republika

Tel:+421 2 45 52 53 74, +421 2 45 52 53 75
Tel: +421 903 900 913 ,
Fax: +421 2 45 25 99 04
europea@europea.sk
www.europea.sk


Tristar

TRUST System spol. s r.o.

Bratislavská cesta 45
917 01 Trnava

http://www.trustsystem.sk/
033/2933125 - servisny technik 1
033/2933124 - servisny technik 2

reklamacie@trustsystem.sk


 

Qtek:

Všetky produkty:

Reklámácie produktov QTEK  rieši servisné stredisko GS Mobile service s.r.o., Česká republika.

GS Mobile service s.r.o.
Veselská 699
199 00 Praha 9 - Letňany
Česká republika


ViewSonic:

www.sil.cz


Western Digital

Technická telefonická podpora v češtine - 00800 27549338
Lokalizovaná technická podpora funguje na toll free čísle 00800 27549338 (áno, je treba vytáčať s 00 na začiatku!!!)
Funguje rovnako z CZ ako aj z SK.

Z dôvodu blokovania medzinárodných toll free čísiel zo strany mobilných operátorov, je možné sa na toto číslo dovolať len z pevnej linky. V prípade zmeny podmienok, zverejníme tieto na stránke. Zatiaľ intenzívne pracujeme na zmene (dohode s operátormi) tak, aby bolo možné sa dovolať aj z mobilných sietí.
Tech support číslo bude aktualizované na stránkach http://support.wdc.com pripravujeme zriadenie aj CZ tech support emailu.


XEROX:


Farebné tlačiarne A4 / A3 a farebné multifunkčné zariadenia A4

PS Products spol. s r.o.

Líščie údolie 29, 841 04 Bratislava
tel.: 02/6428 5126; fax: 02/6428 5127;
servis@psproducts.sk; www.psproducts.sk

Čiernobiele tlačiarne A4 / A3 a čiernobiele multifunkčné zariadenia A4

INTERLAN, a.s.

Trnavská 33, 831 04 Bratislava
tel.: 02/6383 0470; fax: 02/6383 0722;
support@interlan.sk; www.interlan.sk

Jesenského 32, 960 01 Zvolen
tel.: 045 / 540 04 60, 533 34 28; fax: 045 / 540 04 61; 
support@zv.interlan.sk; www.interlan.sk

Gemerská 3, 040 11 Košice
tel.: 055 / 644 00 30; fax: 055 / 644 00 30;
support@ke.interlan.sk; www.interlan.sk

Čiernobiele multifunkčné zariadenia A3 a farebné multifunkčné zariadenia A3

Zoznam partnerov na adrese:  http://www.xerox.sk/kontakt/servis.html


V prípade, že Xerox kompatibilný toner alebo atrament poškodí zákazníkovi tlačiareň, prosím volajte Xerox - hotline:
tel.č.: +420 721 390 911.

 

D.O.A. (Dead on Arrival) podmienky na vrátenie
Čo robiť u rôznych výrobcov ak je tovar nefunkčný hneď alebo krátko po zakúpení? Niektoré spoločnosti tovar, ktorý nie je funkčný hneď po kúpe resp. krátko po nej vymenia OKAMŽITE bez otázok. Tam, kde nie sú nastavené DOA podmienky, platia bežné reklamačné podmienky

 




Prevádzkovateľom elektronického obchodu je ASBIS SK, Podpora: webadmin@asbis.sk
Technické riešenie © 2014 CyberSoft, s.r.o. cybersoft@cybersoft.cz