ProSupport pre všetky modely Dell Latitude, OptiPlex, Precision a Vostro
Nepretržitý priamy prístup k podpore pre hardware a software |
Proaktívne rišenie problémov pomocou automatizovanej detekcie, otvárania prípadov a podporou prostredníctvom SupportAssist aplikácie |
||
Podpora do ďalšieho pracovného dňa u zákazníka |
Využívanie metrík odhaľujúcich problémy s výkonom a ich trend |
||
Monitorovanie prostredníctvom Command Centra, pre dodanie dielov a servisu načas |
Menší počet prestojov zvyšuje spokojnosť zákazníkov |
||
Rýchla analýza stavu, skúseností s aplikáciou a hodnotenie zabezpečenia na portále TechDirect |
Riešenie problémov pri kontakte s dodávateľmi tretích strán - jeden telefonát vyrieši všetko! |
ProSupport pre Infraštruktúru
24x7 proaktívna a prediktívna podpora pre hardware a software
Neustály okamžitý prístup k technickej podpore. |
Proaktívna a prediktívna podpora s automatizovaným vytváraním prípadov a proaktívnymi oznámeniami. |
||
Podpora na mieste do ďalšieho pracovného dňa alebo už do 4 hodín s úrovňou služby onsite response. |
Incident Manager pre poruchy Severity 1 je priradený k prípadu, aby riešil problém až do jeho vyriešenia. |
||
Samostatné otváranie a správa prípadov prostredníctvom služby TechDirect. |
Spolupráca s tretími stranami v oblasti hardware a software. |
||
CloudIQ Cybersecurity Assessment priebežne monitoruje bezpečnostné konfigurácie, upozorňuje na riziká a navrhuje odporúčania. |
Prediktívna detekcia hardwarových anomálií, ktorá v prípade predpokladanej poruchy vygeneruje za vás servisnú požiadavku. |