ASBIS SK
ASBIS SK
Tlačová správa

Rozšírenie alebo predĺženie záruky
Basic Advanced Exchange na ProSupport advanced exchange

Prečo predĺžiť alebo rozšíriť štandardnú záruku?

Základná záruka spoločnosti Dell poskytuje 3-ročnú technickú podporu počas pracovnej doby a službu Advanced Exchange s výmenou monitora ďalší pracovný deň.

Inovujte na Dell ProSupport a získajte technickú podporu 24 × 7 × 365 s konfiguráciou, inštaláciou viacerých monitorov a odstraňovaním porúch a službu Advanced Exchange s výmenou monitora ďalší pracovný deň

Základná záruka spoločnosti Dell:

Súčasťou základnej záruky spoločnosti Dell je štandardne záruka Advanced Exchange na 3 roky. Tieto výhody môžete predĺžiť až na 5 rokov. Ak sa rozhodnete pre službu Advanced Exchange, spoločnosť Dell vám zašle ďalší pracovný deň monitor na výmenu, ak sa váš problém nedá vyriešiť telefonicky.

Dell ProSupport:

Spoločnosť Dell vám poskytuje vyššiu úroveň podpory vášho monitora. Odteraz môžete inovovať svoj plán podpory na úroveň Dell ProSupport na dobu až 5 rokov. Vďaka programu ProSupport získate podporu 24 × 7 pri pomoci s inštaláciou, konfiguráciou viacerých monitorov, odstraňovaním problémov a navyše službu Advanced Exchange. Ak sa rozhodnete pre službu Advanced Exchange, spoločnosť Dell vám zašle ďalší pracovný deň monitor na výmenu, ak sa váš problém nedá vyriešiť telefonicky*. Získate tiež priamy prístup k špičkovo vyškoleným technikom ProSupport zo spoločnosti Dell priamo z regiónu*. Ak chcete získať vyššiu úroveň podpory, pri nákupe hľadajte program ProSupport.

ProSupport pre monitory vám poskytuje vyššiu úroveň podpory s priamym prístupom 24 × 7 k technickej podpore, ktorá vám pomôže s inštaláciou monitora, konfiguráciou, odstraňovaním problémov a ďalšími otázkami. Navyše získate službu výmeny monitora Advanced Exchange. Ak sa váš problém nedá vyriešiť telefonicky, spoločnosť Dell vám doručí ďalší pracovný deň monitor na výmenu.

Získate tiež priamy prístup k špičkovo vyškoleným technikom ProSupport zo spoločnosti Dell priamo z regiónu. Vďaka programu ProSupport pre monitory získate vyššiu úroveň podpory, ktorú požadujete pre svoje monitory.

V prípade akýchkoľvek ďalších otázok kontaktujte ASBIS Dell Technologies tím emailom na: [email protected]

 
 
 
 
 
 
 
 
Pobočka Bratislava

Tuhovská 33

831 06 Bratislava

Pondelok - Piatok:

od 8.30 do 17.00 hod.

E-mail: online_kontakt[at]asbis.sk

Recepcia: + 421 2 321 65 111

Obchodné oddelenie: + 421 2 321 65 777

maps
Pobočka ASBIS Košice

Moldavská cesta 8/B

040 11 Košice

Pondelok - Piatok:

od 8.30 do 17.00 hod.

E-mail: online_kontakt[at]asbis.sk

Recepcia: + 421 55 321 65 11

maps
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Obchodné oddelenie

+421 2 321 65 777

Zobraziť klasickú verziu

Prevádzkuje ASBIS SK spol. s r.o.

Technické riešenie © 2024 CyberSoft s.r.o.