VEĽKÝ SVET DIGITAL SIGNAGE
Displeje, obrovské displeje žiariace do tmy, výklady plné obrazoviek, na ktorých sa prezentuje lákavo vyzerajúci tovar, interaktívne stojany v nákupných centrách, skrátka vizuálne vnemy sú všade okolo nás. Načo sa displeje využívajú a čo sa skrýva pod spojením digital signage?
Riešenie digital signage je zložené z 3 dôležitých častí, mimo obrazovky prenášajúcej obsah ide o nástroj pre správu a tvorbu obsahu a samotný obsah (obrázok, video, prezentácia). Primárnym účelom riešenia je zobrazenie informácií, a to vo forme textu, grafiky, videoklipu a podobne. Finančné náklady spojené s digital signage mnohých privedú na myšlienku, že by predsa za menšie peniaze mohli mať rovnakú službu prostredníctvom bežne dostupnej televízie (podobne sa šetrí naprieč celým IT — namiesto serverov sa nasadzujú lacné počítače, profesionálne storage supluje domáca NASka a podobne). Lenže digital signage nie je plochá televízia, napriek tomu, že na prvý pohlaď môže vyzerať dosť podobne. Digitálne displeje pre komerčné účely sú konštruované inak, sú osadené panelmi určenými pre náročnú prevádzku, v ktorej by bežné televízie neobstáli. Pre mnohých ide ale stále jen o „obrazovku". Je preto nutné vedieť zákazníkom vysvetliť, čím sa líšia.
Samsung patrí k najdôležitejším výrobcom v oblasti bielej techniky, televízií, mobilných telefónov, ale aj profesionálnych displejov. Na čo sa výrobca sústredí, ktoré trendy sú v oblasti digital signage na vzostupe a kde sú najväčšie príležitosti na trhu? To a mnoho ďalšieho sa dočítate v špeciálnej časti magazínu Reseller Magazine s názvom: Digital signage od Samsungu v roku 2021.