Ako reklamovať


Pred podaním reklamácie si prosím skontrolujte spôsob reklamácie zakúpeného tovaru podľa výrobcu. Zoznam výrobcov a servisov nájdete tu. 


Spoločnosť ASBIS SK s.r.o. neposkytuje záruku na kompatibilitu distribuovaných počítačových komponentov a produktov, mimo kombinácií garantovaných výrobcami daných komponentov a produktov.

V rámci zlepšenia služieb a zrýchlenia celého servisného zásahu sme zaviedli povinné zadávanie reklamácií cez on-line portál www.asbis.sk.

  1. Voľbou Zadanie reklamácie z menu Reklamácie vytvorte novu reklamáciu.
  2. Vyplňte niektoré z polí „Dodací list“, „Faktúra“ alebo „Sériové číslo“, vyhľadajte reklamovaný produkt a stlačte „Reklamovať“.
  3. Vyplňte popis chyby a príslušenstvo. Stlačte „Odoslať“.
  4. Ako ďalší krok je potrebné vytlačiť štítok a odoslať, alebo inak dopraviť reklamovaný tovar do príslušného servisného strediska.
  5. Každý odoslaný balík, obsahujúci reklamáciu, nezabudnite riadne označiť: na balík nalepte vytlačený štítok.
  6. Ak zásielka obsahuje viac reklamácií, balík označte RMA-Servis.
  7. Stav zadanej reklamácie môžte jednoducho sledovať pomocou voľby "Reklamácie" v menu Zoznam reklamácií.

V prípade otázok ohľadom reklamácie kontaktuje reklamačné oddelenie e-mailom na servis[at]asbis.sk
K zadávaniu online reklamácií je nutné mať pridelené prihlasovacie údaje do ASBIS SK eshopu.

Súvisiace dokumenty 

▶ Servisné strediská

▶ Obchodné podmienky


 
 
 
 
 
 
 
 
Pobočka Bratislava

Tuhovská 33

831 06 Bratislava

Pondelok - Piatok:

od 8.30 do 17.00 hod.

E-mail: online_kontakt[at]asbis.sk

Recepcia: + 421 2 321 65 111

Obchodné oddelenie: + 421 2 321 65 777

maps
Pobočka ASBIS Košice

Moldavská cesta 8/B

040 11 Košice

Pondelok - Piatok:

od 8.30 do 17.00 hod.

E-mail: online_kontakt[at]asbis.sk

Recepcia: + 421 55 321 65 11

maps
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Obchodné oddelenie

+421 2 321 65 777

Zobraziť klasickú verziu

Prevádzkuje ASBIS SK spol. s r.o.

Technické riešenie © 2024 CyberSoft s.r.o.