Rozšírenie alebo predĺženie záruky
Basic Advanced Exchange na ProSupport advanced exchange
Prečo predĺžiť alebo rozšíriť štandardnú záruku?
Základná záruka spoločnosti Dell poskytuje 3-ročnú technickú podporu počas pracovnej doby a službu Advanced Exchange s výmenou monitora ďalší pracovný deň.
Inovujte na Dell ProSupport a získajte technickú podporu 24 × 7 × 365 s konfiguráciou, inštaláciou viacerých monitorov a odstraňovaním porúch a službu Advanced Exchange s výmenou monitora ďalší pracovný deň
Základná záruka spoločnosti Dell:
Súčasťou základnej záruky spoločnosti Dell je štandardne záruka Advanced Exchange na 3 roky. Tieto výhody môžete predĺžiť až na 5 rokov. Ak sa rozhodnete pre službu Advanced Exchange, spoločnosť Dell vám zašle ďalší pracovný deň monitor na výmenu, ak sa váš problém nedá vyriešiť telefonicky.
Dell ProSupport:
Spoločnosť Dell vám poskytuje vyššiu úroveň podpory vášho monitora. Odteraz môžete inovovať svoj plán podpory na úroveň Dell ProSupport na dobu až 5 rokov. Vďaka programu ProSupport získate podporu 24 × 7 pri pomoci s inštaláciou, konfiguráciou viacerých monitorov, odstraňovaním problémov a navyše službu Advanced Exchange. Ak sa rozhodnete pre službu Advanced Exchange, spoločnosť Dell vám zašle ďalší pracovný deň monitor na výmenu, ak sa váš problém nedá vyriešiť telefonicky*. Získate tiež priamy prístup k špičkovo vyškoleným technikom ProSupport zo spoločnosti Dell priamo z regiónu*. Ak chcete získať vyššiu úroveň podpory, pri nákupe hľadajte program ProSupport.
ProSupport pre monitory vám poskytuje vyššiu úroveň podpory s priamym prístupom 24 × 7 k technickej podpore, ktorá vám pomôže s inštaláciou monitora, konfiguráciou, odstraňovaním problémov a ďalšími otázkami. Navyše získate službu výmeny monitora Advanced Exchange. Ak sa váš problém nedá vyriešiť telefonicky, spoločnosť Dell vám doručí ďalší pracovný deň monitor na výmenu.
Získate tiež priamy prístup k špičkovo vyškoleným technikom ProSupport zo spoločnosti Dell priamo z regiónu. Vďaka programu ProSupport pre monitory získate vyššiu úroveň podpory, ktorú požadujete pre svoje monitory.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok kontaktujte ASBIS Dell Technologies tím emailom na: [email protected]