Spoločnosť Canyon predstavuje novú identitu značky, ktorá bude príťažlivá pre mladú generáciu
Jún 2020. Canyon, dynamicky sa rozvíjajúca značka mobilného príslušenstva, počítačových doplnkov a nositeľných zariadení, odhaľuje svoju novú identitu, prepracované logo a slogan. Zmeny lákajú cieľovú skupinu mladých ľudí zrozumiteľným a jednoduchým mottom súčasnosti: „You can!“
Po dôkladnej analýze súčasných trendov a hĺbkovom prieskume cieľovej skupiny sa dizajnérsky a marketingový tím spoločnosti Canyon rozhodol otvoriť úplne novú stránku v 17-ročnej histórii značky.
„Za posledných niekoľko rokov sa výrazne rozšíril sortiment príslušenstva značky Canyon a súčasne aj jeho zastúpenie po celom svete. Nová identita odráža náš charakter a lepším spôsobom oslovuje mladšie publikum,“ hovorí Maxim Nabok, riaditeľ pre rozvoj obchodu zo spoločnosti Canyon.
Nová identita spoločnosti Canyon má za cieľ vytvoriť radostnú náladu. Využíva živé módne farby a kus provokatívnej kreativity. Súčasne cieli na online aj offline kanály, ako aj na implementáciu na obaly a POS materiály. Zmeny sa už prejavili na instagramovom účte pre príslušenstvo spoločnosti Canyon, ktorý je hlavným komunikačným kanálom s cieľovou skupinou tejto značky. Používatelia príslušenstva značky Canyon sa usilujú o nové a jedinečné veci, a chcú sa neustále nechať prekvapovať. Súčasne čelia trendom uvedomelosti, rozumnej spotreby, ekoaktivizmu, diverzity a telesnej pozitivity.
Identita značky Canyon kombinuje bezstarostnosť s inteligentným spôsobom myslenia: Môžete byť sami sebou bez toho, aby ste sa snažili zapôsobiť na ostatných! Môžete sa pripojiť do skupiny uvedomelých spotrebiteľov! Nemusíte sa snažiť dosiahnuť telesnú dokonalosť, vaše telo je vaša vec! Môžete sa zaujímať o životné prostredie a žiť ekologicky!
Canyon Accessories je rýchlo sa rozrastajúca značka kvalitného, štýlového, no napriek tomu cenovo dostupného mobilného príslušenstva, počítačových doplnkov, nositeľných zariadení a herných pomôcok. Od svojho založenia v Holandsku v roku 2003 sa táto značka rozrástla na značku elektroniky komplexnej úrovne. Je zastúpená v 16 krajinách a jej výrobky sa predávajú vo viac než 26 krajinách po celom svete.
„Vďaka komunikačnej platforme našej značky by sme radi motivovali všetkých tých, ktorí patria do generácie Z. Títo ľudia sú štýlovejší, než značky, ktoré používajú. A preto značky ťažia z nich, a nie naopak. Sú kreatívni, uvedomelí, starostliví, nápomocní a zábavní – a preto môžu tento svet zmeniť k lepšiemu,“ hovorí Natália Grišina, globálna marketingová riaditeľka spoločnosti Canyon
AKTUÁLNE POKRYTIE
Európa: Bielorusko, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Cyprus, Česká republika, Estónsko, Francúzsko, Grécko, Chorvátsko, Litva, Lotyšsko, Malta, Rumunsko, Rusko, Slovensko, Spojené kráľovstvo, Srbsko, Španielsko, Ukrajina
Ázia: Arménsko, Azerbajdžan, Gruzínsko, Kazachstan, Uzbekistan
Afrika: Južná Afrika
Latinská Amerika: Kostarika
Stredný východ: Kuvajt