ASBIS SK
ASBIS SK
Tlačová správa

3 ročná záruka na náhodné poškodenie
pre všetky notebooky Dell

Prepätiam, pádom a rozliatym tekutinám nedokážete v domácnosti alebo v kancelárii úplne zabrániť. Vďaka záruke Dell Accidental Damage Service sa však môžete z nehôd rýchlo zotaviť.

Či už vaše zariadenia používate v triede, nemocnici, na cestách alebo v kancelárii, nehodám sa nedá úplne predísť. Keď sa teda ozve zamestnanec s poškodeným zariadením, vďaka službe Dell Accidental Damage Service môžete byť pripravení. Určite budete pokojnejší, ak budete vedieť, že notebooky používané vašimi mobilnými zamestnancami môžete nechať ľahko opraviť alebo vymeniť, aj keď cestujú2 alebo pracujú mimo pracoviska. Ide o ideálnu možnosť v prípade systémov, ktoré sú bežne vystavené rizikovým situáciám – patria sem napríklad tenkí klienti a zariadenia používané v oblasti zdravotníctva, maloobchodu, výuky a na policajné alebo vojenské účely.

Naša záruka Accidental Damage Service je skvelou voľbou aj do domácnosti. Či už sa obrazovka vášho tabletu praskne v taške alebo obale, prípadne rozlejete nápoj na svoj prenosný počítač alebo tenkého klienta – môžete sa spoľahnúť na záruku Accidental Damage Service, ktorá uvedie vaše zariadenie znova do prevádzky. Krytie sa vzťahuje na pády, rozliate kvapaliny, prepätie a rozbité LCD obrazovky, a uľahčuje opravu vášho zariadenia.

Krytie každodenných nehôd a vysoko rizikových situácií:

Tento program pokračuje tam, kde končí vaša štandardná záruka. Ak dôjde k náhodnému poškodeniu niektorého z vašich zariadení, na ktoré sa vzťahuje záruka, jednoducho nás kontaktujte priamo. Po identifikácii príčiny a rozsahu poškodenia zabezpečíme opravu, ktorá je potrebná na opätovné obnovenie funkčného stavu zariadenia. Aby sme vám pomohli splniť súlad s nariadeniami, v prípade potreby tiež zabezpečíme certifikovanú likvidáciu údajov a disku.

Na čo sa vzťahuje záruka?

  • Poliatie zariadenia kvapalinou alebo vniknutie kvapaliny do zariadenia
  • Nárazy, pády a ďalšie kolízie
  • Elektrické výboje
  • Poškodené alebo rozbité LCD z dôvodu nárazu alebo pádu

Na čo sa záruka nevzťahuje?

  • Poškodenie spôsobené požiarom
  • Úmyselné poškodenie (napríklad stopy po kladive)
  • Normálne opotrebovanie
  • Kozmetické škody
  • Spotrebné časti (napr. žiarovky, toner)
  • Krádež

V prípade akýchkoľvek ďalších otázok kontaktujte ASBIS Dell Technologies tím emailom na: [email protected]

 
 
 
 
 
 
 
 
Pobočka Bratislava

Tuhovská 33

831 06 Bratislava

Pondelok - Piatok:

od 8.30 do 17.00 hod.

E-mail: online_kontakt[at]asbis.sk

Telefón: + 421 2 321 65 111

maps
Pobočka ASBIS Košice

Moldavská cesta 8/B

040 11 Košice

Pondelok - Piatok:

od 8.30 do 17.00 hod.

E-mail: online_kontakt[at]asbis.sk

Telefón: + 421 55 321 65 11

maps
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Obchodné oddelenie

+421 2 321 65 777

Zobraziť klasickú verziu

Prevádzkuje ASBIS SK spol. s r.o.

Technické riešenie © 2021 CyberSoft s.r.o.

 
 
 

Naša stránka používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním našej stránky súhlasíte s ich využívaním. Viac info