IBM podpora komunitného Open Source Software (OSS)
Open source platformy sú čoraz populárnejšie a stali sa bežnou súčasťou riešení pre verejnú správu aj komerčný sektor. Predpokladom je, že projekty využívajúce Open Source softvér (OSS) v budúcnosti porastú.
Neustále rastúci dopyt po Open Source softvérových riešeniach so sebou prirodzene prináša aj zvýšené nároky na podporu Open Source platforiem. IBM poskytuje profesionálne služby podpory pre viac ako 245 open source balíkov, od vzdialenej podpory až po poradenstvo na mieste {on-site}. Práve s podporou od IBM môžete posilniť vaše postavenie u Vašich klientov.
IBM pomáha riešiť nasledujúce kľúčové situácie:
- podpora 24 hodín 7 dní v týždni, ktorá závisí od technických znalostí a dostupnosti rôznych produktov,
-
oprava chýb trvá dlho a zákazníci hľadajú ako:
- urýchliť riešenie,
- zvýšiť šance, že FIX bude akceptovaný konkrétnou Komunitou OS,
- zostať v anonymite mimo Komunít OS,
- nedostatok znalostí o architektúre v oblasti OSS (čo zvyšuje ich riziká a tiež úspešnosť projektu),
- experti určení pre podporu nie sú vo väčšine prípadov k dispozícii pre nové projekty.
IBM v oblasti OSS podpory ponúka celú škálu služieb - od služieb súvisiacich s architektúrou až po služby nepretržitej podpory komunitného softvéru s otvoreným zdrojom (OSS). Spoločne podporuje viac ako 245 OSS projektov / SW (SLA 24x7, doba odozvy 2 hodiny alebo menej (30 minút) a na požiadanie ponúka aj služby implementácie na mieste.
Služby architektúry zvyčajne zahŕňajú:
- poradenstvo pre vhodný výber OSS pre potreby klienta,
- analýza, optimalizácia a poradenstvo v konfiguračnej fáze pre OSS,
- podpora definovania úplnej / otvorenej architektúry OSS (buď vzdialené, alebo F2F s klientom)
- pomoc pri migrácii a podobne.
Výhody IBM OSS podpory pre obchodných partnerov a ich klientov:
- Jednotný vstupný bod pre všetky problémy SW na všetkých platformách
- Skrátený čas riešenia problémov pre produkty Open Source a Linux
- 90 % všetkých nahlásených problémov rieši IBM
- Zníženie cien až o 30 % prostredníctvom optimalizovaného cenového modelu (softvérová podpora a úroveň služieb)