Sichern Sie sich jetzt professionelle WLAN-Technologie vom Experten

 


Služby Next Business Day


V spoločnosti ZyXEL dobre vieme, že pre podnikanie našich zákazníkov je kritická funkčnosť ich sieťových zariadení. Preto sa snažíme neustále zlepšovať naše výrobné procesy, aby sme mali istotu, že naše výrobky sú spoľahlivé a spĺňajú nároky na siete našich zákazníkov. Sme si ale vedomí, že aj tak sa niekedy môžu vyskytnúť problémy, a preto sme pripravili ponuku záručného servisu podľa očakávania našich zákazníkov. Pokiaľ by sa na sieťovom zariadení ZyXEL náhodou vyskytla porucha, vďaka službe rýchlej výmeny sme schopní minimalizovať jej dopad na našich zákazníkov a funkčnosť v čo najkratšej dobe obnoviť. Výsledkom je úspora nákladov a rýchla obnova prevádzky u našich zákazníkov.  

 

Rozšírené služby pre výmenu výrobkov
v nasledujúcí pracovný deň (NBD)


Služba sa vzťahuje na všetky výrobky, ktoré sú uvedené v tomto zozname. Veríme, že pre zákazníka je najlepšie, keď si sám zo svojich dostupných možností zvolí úroveň požadovaných služieb.

 

1. Odoslanie náhradného výrobku nasledujúci pracovný deň (NBDS)


Táto služba je v prípade všetkých profesionálnych sieťových produktov alebo firemných SMB produktov ZyXEL bezplatná. Naše servisné organizácie zákazníkovi náhradný produkt zašle nasledujúci pracovný deň po oznámení a akceptácii poruchy. Po doručení náhradného produktu nám zákazník zašle späť svoje nefunkčné zariadenie.

 

Dodanie náhradného výrobku do dvoch dní od zažiadania (NBDD+1)*


Vedľa štandardnej bezplatnej služby spoločnosť ZyXEL v prípade kritických sieťových zariadení ponúka aj spoplatnenú dodávku náhradného výrobku do dvoch dní od zažiadania. K čerpaniu tejto služby stačí zakúpiť servisnú licenciu a prepojiť ju s registrovaným zariadením. V prípade poruchy spoločnosť ZyXEL garantuje odoslanie náhradného výrobku rovnaký pracovný deň, kedy zákazník oznámi poruchu na svojom zariadení.

 

Registrácia


Doporučujeme všetkým zákazníkom, aby si svoje produkty zaregistrovali. Môžeme tak lepšie zaisťovať náležité úrovne služieb a dostupnosť produktov, aby bolo možné riešiť akékoľvek problémy, ktoré môžu u zákazníka nastať. V prípade služby NBDD+1 (dodanie náhradného výrobku do dvoch dní od zažiadania) a súvisiace licencie je registrácia povinná.

Licenčné služby nájdete na serveri myzyxel.com. Návod na registráciu produktov na myzyxel.com nájdete TU.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
Pobočka Bratislava

Tuhovská 33

831 06 Bratislava

Pondelok - Piatok:

od 8.30 do 17.00 hod.

E-mail: online_kontakt[at]asbis.sk

Recepcia: + 421 2 321 65 111

Obchodné oddelenie: + 421 2 321 65 777

maps
Pobočka ASBIS Košice

Moldavská cesta 8/B

040 11 Košice

Pondelok - Piatok:

od 8.30 do 17.00 hod.

E-mail: online_kontakt[at]asbis.sk

Recepcia: + 421 55 321 65 11

maps
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Obchodné oddelenie

+421 2 321 65 777

Zobraziť mobilnú verziu

Prevádzkuje ASBIS SK spol. s r.o.

Technické riešenie © 2024 CyberSoft s.r.o.