Kariera
Kariera
Kariera

Kariéra



PODMIENKY OCHRANY SÚKROMIA (UCHÁDZAČI O ZAMESTNANIE)

Prečo pracovať v ASBIS SK


Sme zamestnávateľ, ktorý si uvedomuje hodnotu ľudí tvoriacich naše výsledky. Poskytujeme nielen starostlivosť o zamestnancov a priestor na neustály rozvoj, ale zároveň vytvárame priestor na budovanie osobného života našich ľudí.

Sme tímoví hráči a záleží nám na spokojnosti každého člena našej firemnej rodiny. Od prvého dňa vytvárame priestor na rýchle začlenenie sa do štruktúr spoločnosti, súčasne s maximálnym využitím neformálneho pracovného prostredia.

Dôvody, pre ktoré u nás pracujú ľudia sú jednoducho SMART:

  • Stabilita. V hektickom svete sme dôležitým stabilizačným prvkom pre našich zamestnancov. Vedia sa na nás spoľahnúť vo všetkých častiach pracovného života.
  • Možnosti. Ako najväčšia distribučná spoločnosť na Slovensku ponúkame našim zamestnancom možnosti rastu podľa ich schopností, záujmu, potenciálu.
  • Akcia. Práca v ASBIS SK nie je rutinná, každý deň je príležitosť na nové skúsenosti
  • Rýchlosť. Napriek stabilite ASBIS SK žijeme, vďaka projektom a spoločnému úsiliu, rýchlo. Rovnako rýchlo je možné rásť kariérne, vedomostne, inovačne
  • Trpezlivosť. Tak pristupujeme k riešeniu problémov, ktoré sa nachádzajú v každej spoločnosti. Vždy hľadáme optimálnu cestu, ako pomôcť kolegovi, vyriešiť problém zákazníka.

Hore

Kto sme


Tím kvalifikovaných a skúsených technikov a konzultantov robí z ASBIS SK distribútora s pridanou hodnotou (Value Add Distributor): svojim zákazníkom okrem klasickej distribúcie IT produktov ponúka aj na mieru šité komplexné riešenia.

Produktové portfólio je veľmi široké - zahŕňa produkty viac ako 70 výrobcov z celého sveta. Spoločnosť vyvíja a predáva aj produkty vlastných značiek Prestigio a Canyon.

Spoločnosť pravidelne získava ocenenia od popredných svetových výrobcov IT. Hewlett-Packard a Lenovo vyhlásili ASBIS SK za svojho najlepšieho distribútora za rok 2015.

ASBIS SK patrí do skupiny ASBIS Group, ktorá predstavuje medzinárodnú spoločnosť dodávajúcu IT produkty na trhy Európy, Stredného Východu a Afriky (región EMEA).

ASBIS SK je najväčším distribútorom informačných technológii na Slovensku. V roku 2015 dosiahla spoločnosť obrat 254,2 mil. EUR. Na Slovensku zamestnáva viac ako 160 ľudí.

Centrála ASBIS SK sa nachádza v Bratislave, pobočka v Košiciach.

Hore

Aký je náš vhodný kandidát


  • Svet IT je jeho svetom
  • Je cieľavedomý, pripravený prekonávať problémy, hľadať riešenia
  • Je tímový hráč
  • Neváha sa osobne angažovať a je lojálny
  • Je ochotný pracovať na svojom raste v odbornej aj osobnostnej rovine
  • Dokáže pracovať v prostredí, ktoré sa rýchlo vyvíja
Hore

Ako prebieha výberový proces


  1. Pošleš CV, motivačný list, žiadosť o prijatie do zamestnania ako reakciu na inzerovanú pracovnú pozíciu alebo
  2. HR oddelenie ťa kontaktuje s pracovnou ponukou.
  3. Nasleduje telefonický rozhovor, počas ktorého ti poskytneme základné informácie o ponúkanej pracovnej pozícii. Zároveň sa ťa opýtame prvé otázky o tvojich skúsenostiach, očakávaniach, predstavách. Ak nás odpovede zaujmú, ponúkneme ti osobné stretnutie.
  4. Na osobnom stretnutí ti podrobne vysvetlíme, aké činnosti obsahuje ponúkaná pracovná pozícia, zistíme si tvoje znalosti a skúsenosti, odpovieme na všetky otázky, otestujeme si tvoje schopnosti.
  5. V prípade obojstrannej spokojnosti ( tvojej aj našej) ti ponúkneme pracovnú pozíciu.
Hore

Voľné pracovné pozície


    Názov pozície: Administratívny pracovník logistiky

    Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
    • komunikácia s dopravcami, zákazníkmi, vodičmi
    • vyhľadávanie najefektívnejšieho spôsobu prepravy
    • koordinácia vnútroštátnej a medzinárodnej prepravy podľa potrieb zákazníka
    • spracovávanie zásielok v portáloch dopravcov
    • súčinnosť so skladom pri expedovaní zásielok a ich označovaní
    • riešenie reklamácii zásielok – poškodenie, neskorý príchod
    • monitorovanie zásielok
    • zmena dodacích adries a spôsobu prepravy
    • spracovanie a evidencia prepráv, paliet
    • operatívne riešenie zmien a koordinácií
    • organizácia návozových okien dodávateľov ako aj zákazníkov
    • komunikácia s internými zákazníkmi – obchodníci, produkt managery, pobočky
    • práca v internom informačnom systéme
    • spracovanie dodávateľských a zákazníckych dokladov
    • naskladňovanie elektronických licencií
    • príprava podkladov pre Intrastat hlásenie
    • práce podľa potrieb a inštrukcií od nadriadeného

    Požiadavky na kandidáta:
    • min. stredoškolské vzdelanie
    • skúsenosť s prácou v oblasti logistiky min. 1 rok
    • skúsenosť s poskytovaním zákazníckych služieb
    • organizovanosť práce a sledovanie termínov
    • orientácia pre skupinovú prácu
    • logické riešenie problémov
    • precíznosť a spoľahlivosť
    • analytické myslenie
    • silné komunikačné schopnosti
    • Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
    • Znalosť programu i6 – výhodou

    Pobočka: Bratislava
    Druh pracovného pomeru: Plný úväzok
    Oddelenie: Logistika
    Termín nástupu: 1.9.2018



    Názov pozície: Marketing Administrator

    Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
    • riadenie a realizácia kompletného claiming procesu v súlade s požiadavkami a podmienkami vendorov
    • mať aktuálny prehľad a znalosti o podmienkach konkrétnych značiek a vendorov
    • sledovanie aktuálnych zmien a požiadaviek
    • striktné dodržiavanie stanovených termínov v rámci claimingového procesu
    • podpora produktového, obchodného a marketingového tímu k dosiahnutiu stanovených cieľov v oblasti claiming a compliance
    • párovanie čerpaných finančných prostriedkov na marketingových fondoch s relevantnými podkladmi a dokumentáciou
    • pravidelný a ad hoc reporting v oblasti claimingu

    Požiadavky na kandidáta:
    • min. stredoškolské vzdelanie
    • dobrá znalosť angličtiny nevyhnutnou PODMIENKOU
    • základné znalosti v oblasti marketingu a financií
    • základy projektového manažmentu výhodou
    • spoľahlivosť, samostatnosť, schopnosť hľadať riešenia
    • zmysel pre detail, precíznosť
    • výborné komunikačné zručnosti

    Pobočka: Bratislava
    Druh pracovného pomeru: Plný úväzok
    Oddelenie: Marketingové oddelenie
    Termín nástupu: Dohodou



    Názov pozície: Referent reklamačného oddelenia

    Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
    • prijímanie reklamovaných produktov a komunikácia so zákazníkom o dôvode reklamácie (osobná, telefonická, emailová komunikácia)
    • evidencia reklamácií v systéme
    • zabezpečenie priebehu reklamačného procesu podľa zmluvných vzťahov
    • komunikácia so zákazníkom o ukončení reklamačného procesu
    • zabezpečenie odoslania a prijatia reklamovaného produktu
    • technické analýzy požiadaviek zákazníkov
    • konzultačné a poradenské služby zákazníkom
    • udržiavanie poriadku na pracovisku

    Požiadavky na kandidáta:
    • min. stredoškolské vzdelanie
    • prax na pozícii podpora predaja min. 1 rok (prax v uvedenej oblasti výhodou)
    • AJ – mierne pokročilý (nutnosť komunikovať so zahraničím na mierne pokročilej úrovni)
    • znalosť produktového portfólia
    • znalosť obchodného zákonníka / reklamácie
    • MS Office – WORD, Excel, Power Point – bežný užívateľ
    • fakturácia – základy
    • záujem pracovať, učiť sa, riešiť veci aj ich vyriešiť a dokončiť úlohy
    • samostatnosť, komunikatívnosť, vytrvalosť
    • pracovitosť a cieľavedomosť
    • Znalosť programu i6 – výhodou

    Pobočka: Bratislava
    Druh pracovného pomeru: Plný úväzok
    Oddelenie: Logistika / Oddelenie reklamácií
    Termín nástupu: ASAP



    Názov pozície: Skladník

    Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
    • výdaj, príjem a balenie tovaru
    • osobný výdaj tovaru zákazníkom
    • príprava zásielok pre reťazce a reexport
    • vybavovanie zápožičiek a vratiek tovaru
    • tvorba a kontrola dokumentácie súvisiacej s expedíciou tovaru – tlač dokladov a expedičných štítkov
    • dodržiavanie BOZP a PO v priestoroch skladu
    • vykonávanie pravidelných inventúr
    • starostlivosť o pridelenú techniku – VZV, rampy, brány a iné
    • spolupráca s oddelením reklamácií a servisu
    • plnenie pokynov vedúceho zmeny a skladu
    • udržiavanie poriadku na pracovisku – v priestoroch celého skladu a v externých priestoroch nakladacích rámp

    Požiadavky na kandidáta:
    • min. stredoškolské vzdelanie
    • prax na pozícii skladník min. 1 rok
    • platný preukaz VZV
    • prax s VZV
    • AJ - základy
    • znalosť Word, Excel, outlook, e-mail
    • zodpovednosť, samostatnosť, precíznosť
    • znalosť predpisov BOZP
    • znalosť skladových systémov

    Pobočka: Bratislava
    Druh pracovného pomeru: Plný úväzok
    Oddelenie: Logistika / Sklad
    Termín nástupu: Dohodou



V prípade záujmu o ktorúkoľvek inzerovanú pozíciu pošli CV a motivačný list v SJ na chcempracovat@asbis.sk.
Nezabudni napísať názov pozície.

Súhlasím so spracovaním mojich osobných údajov uvedených v životopise (vrátane fotografie) a motivačnom liste a iných prílohách súvisiacich na účely hľadania práce v spoločnosti ASBIS SK spol. s r.o. a zaradenie do evidencie potenciálnych uchádzačov o zamestnanie. Tento súhlas poskytujem na dobu 1 roka od jeho udelenia alebo do jeho odvolania. Beriem na vedomie, že udelený súhlas môžem kedykoľvek slobodne odvolať a zároveň potvrdzujem oboznámenie sa s Podmienkami ochrany súkromia (uchádzači). Udelenie súhlasov je dobrovoľné. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať úplne alebo sčasti (i) zaslaním emailu o odvolaní súhlasu na adresu (mojedata@asbis.sk) alebo (ii) zaslaním písomného oznámenia o odvolaní súhlasu na adresu spoločnosti ASBIS SK.

Hore
 
 
 
 
 
 
 
 
Pobočka Bratislava

Tuhovská 33

831 06 Bratislava

Pondelok - Piatok:

od 8.30 do 17.00 hod.

E-mail: online_kontakt[at]asbis.sk

Telefón: + 421 2 321 65 111

maps
Pobočka Košice

Južná trieda 66

040 01 Košice

Pondelok - Piatok:

od 8.30 do 17.00 hod.

E-mail: online_kontakt[at]asbis.sk

Telefón: + 421 55 321 65 11

maps
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Obchodné oddelenie

+421 2 321 65 777

Zobraziť klasickú verziu

Prevádzkuje ASBIS SK spol. s r.o.

Technické riešenie © 2018 CyberSoft s.r.o.

 
 
 

Naša stránka používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním našej stránky súhlasíte s ich využívaním. Viac info